زیورآلات و جواهرات خاص

خرید زیورآلات و بدلیجات

زیورآلات و جواهرات خاص

خرید زیورآلات و بدلیجات

کریستال سواروفسکی به چه شکل است

دوشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۸، ۱۲:۴۳ ب.ظ

یکی از نام های آشنا برای علاقمندان به زیورآلات و جواهرات خاص، سواروفسکی (swarovski) می باشد. این برند در ایران به نام های سوارسکی و سواروسکی نیز شناخته می شود و همانطور که در مقاله سواروسکی چیست؟ اشاره شده است که این شرکت در اتریش مستقر است و به تولید انواع سنگ ها و نگین های سه بعدی برای زیورآلات مبادرت می کند که به عنوان درخشان ترین کریستال های دنیا شناخته می شوند. در این مقاله سعی داریم تا ابعاد جدید از این برند را معرفی کنیم و به تفاوت های آن با الماس بپردازیم. همچنین به روش های تشخیص کریستال های سواروفسکی واقعی اشاره خواهد شد و روش های تمیز کردن این نگین ها  و جنس کریستال های سواروفسکی مورد اشاره قرار خواهد گرفت.

تفاوت بین الماس واقعی و نگین های سواروفسکی

تلاش برای فهمیدن تفاوت بین سواروفسکی و الماس واقعی بدون داشتن آموزش مناسب ممکن است کار سختی باشد و تنها با نگاه کردن به ظاهر آنها احتمال دارد فریب بخورید زیرا زرق و برق یکسانی دارند اما چندین عامل مهم در تعیین تفاوت بین الماس واقعی و سواروسکی مهم هستند که با درک آنها خواهید توانست تفاوت های الماس واقعی و سواروفسکی را تشخیص دهید. سواروفسکی یک نام تجاری است که به طور وسیعی به تولید شیشه های کریستالی با برش دقیق می پردازد و تنها در اتریش ساخته می شود این در حالی است که فرآیند تشکیل الماس طبیعی در داخل زمین رخ می دهد. دانیل سواروفسکی با اختراع دستگاهی که برش دقیق کریستال ها را فراهم می کرد اقدام به تولید این نوع نگین ها کرده است که امروزه به diamond diamond  و یا simitation Diamond  معروف هستند زیرا جزئیات آن بسیار شبیه به الماس واقعی است. کریستال های سواروفسکی دارای یک پوشش شیمیایی هستند که برای ایجاد رنگ های مختلف بر روی کریستال مورد استفاده قرار می گیرد و در اندازه های مختلفی وجود دارند در حالی که الماس بر اساس رنگ، برش، وضوح و قیراط طبقه بندی می شود و گواهینامه های الماس توسط موسسه GIA یا AGSL  داده می شود که تضمین کننده این است که شما الماس واقعی خریداری کرده اید. یک الماس از کربن خالص ساخته می شود و سختی ان در مقیاس موس  10 می باشد و قادر است تا هر چیزی را خراش دهد ولی کریستال های سواروسکی از سختی 6 تا 7 بهره می برند. الماس در داخل زمین و تحت فشار و گرمای زیاد ساخته می شود و بسیار نایاب می باشد بنابراین قیمت به مراتب بالاتر از سواروسکی را داراست.

آیا نگین سواروسکی گرانقیمت است؟

 

ادامه مطلب کریستال سواروفسکی به چه شکل است 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۱۱
بهمن اصغرپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی