زیورآلات و جواهرات خاص

خرید زیورآلات و بدلیجات

زیورآلات و جواهرات خاص

خرید زیورآلات و بدلیجات

خرید ست و نیم ست نقره زنانه ارزان قمیت

پنجشنبه, ۲۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۵۲ ق.ظ

اگر قصد خرید نیم ست و یا ست کامل زنانه دارید که بر اساس طرح طلا باشند و از سوی دیگر از قیمت مناسبی برخوردار باشیند یکی از بهترین مقاصد برای خرید فروشگاه اینترنتی لوکس گلامور می باشد که به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی نقره کشور با بالاترین تنوع و کمترین قیمت اقدام به عرضه انواع ست و سرویس نموده است که نمونه های آنها را در قسمت پایین مشاهده می کند. 

 

سرویس و ست های موجود در فروشگاه لوکس گلامور در قالب دو نوع نگین دار و تراش می باشند که با انواع آبکاری های رودیوم و آب طلای 18 عیار روانه بازار شده اند و سرویس های دارای رودیوم دارای گارانتی یک ساله ثبات رنگ نیز می باشند همچنین برای سرویس ها جعبه های رایگان و با کیفیتی نیز در نظر گرفته شده است که همراه فاکتور معتبر برای شما ارسال خواهد شد. به منظور مشاهده موارد گفته شده اگر به نیم ست گوشواره، گردنبند یا گردنبند و دستبند و یا دستبند و انگشتر علاقه دارید می توانید به بخش نیم ست نقره مراجعه کنید و یا اگر به خرید سرویس های کامل زنانه مجلسی که دارای سینه ریز باشند مایل هستید می توانید از بخش سرویس نقره زنانه دیدن فرمایید. 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۱۱/۲۶
بهمن اصغرپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی