زیورآلات و جواهرات خاص

خرید زیورآلات و بدلیجات

زیورآلات و جواهرات خاص

خرید زیورآلات و بدلیجات

۱ مطلب در تیر ۱۴۰۱ ثبت شده است

۰۶تیر

راهنمای خرید بدلیجات مناسب می تواند شما را در یک خرید خوش آیند همراهی کند پس با ما همراه باشید. امروزه با بالا رفتن طلا و جواهر به دنبال جایگزین هایی ارزان قیمت برای آنها هستیم که در این میان بدلیجات سهم عمده ای ایفا می کنند. تنوع بالای بدلیجات موجود در بازار انتخاب صحیح و با کیفیت را گاها دچار مشکل می سازد از همین رو در این مقاله قصد داریم با راهنمای انتخاب بدلیجات شما عزیزان در خرید بدلیجات با کیفیت و متناسب با مکان و شرایط های مختلف راهنمایی کنیم تا همواره با بهترین کیفیت و مناسب ترین انتخاب ها از بدلیجات خود استفاده و لذت ببرید.

انتخاب درخشنده ترین در خرید بدلیجات

گاهی اوقات چشمگیرترین انتخاب برای خریداران زیورآلات، انتخاب زیورآلات درخشان و زرق و برق دار است، و این درخشندگی تا حد زیادی وابسته به نوع سنگ و  نگینی است که در ساخت زیور استفاده شده است. البته باید توجه داشت که آبکاری و روکش زیورآلات نیز در درخشندگی آنها تاثیر گذار است. کریستالی که در ساخت بدلیجات بیشتر از آن استفاده می شود، کریستال زیرکونیا است که با نام کریستال اتمی  نیز شناخته می شود. البته باید این نکته را در راهنمای خرید بدلیجات  یادآور شد که امروز با گسترش تولید سنگ های صنعتی از آنها در روی بدلیجات استفاده می کنند که تنوع رنگ بالایی دارند و درخشندگی و زیبایی آنها از نمونه سنگ معدنی غیر قابل تشخیص است.

راهنمای خرید بدلیجات
انگشتر نقره سنگ تورمالین صنعتی

انتخاب فلز به کار رفته در خرید بدلیجات

فلز به کار رفته در ساخت بدلیجات یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار بر روی قیمت نهایی، کیفیت و ظاهر زیورآلات است و از المان هاییست که میتواند تاثیر زیادی بر روی انتخاب بدلیجات شما بگذارد. پس از انتخاب ظاهر زیور مورد نظر خود قدم بعدی کنار آمدن با قیمت آن است، زیرا برخی فلزات به سبب مقاومت بالا و یا کمیاب بودن دارای قیمت بالایی هستند. فراموش نکنید جنس فلز به کار رفته از جهت ایجاد حساسیت بر روی پوستتان نیز دارای اهمیت است. اگر تجربه ثابت کرده که به جنسی خاص از فلزات حساسیت دارید دور این فلز را خط بکشید و فریب ظاهر زیبای آن را نخورید. سلامتی شما در درجه اول قرار دارد! برای اطلاع از انواع فلزات در زیورآلات و خواص و مشخصات آنها به مقاله راهنمای فلزات مورد استفاده در دنیای زیورآلات که به همین موضوع پرداخته است مراجعه فرمایید. بی شک فلزاتی همانند استیل، برنج و یا آلیاژ مس گزینه های ارزان قیمتی برای خرید بدلیجات هستند که از کیفیت بالایی نیز برخوردارند و فلزاتی همانند تنگستن ،نقره و … از قیمت بالاتری برخوردارند البته باید در راهنمای خرید بدلیجات این را خاطر نشان کنیم که روکش و آبکاری بر روی فلز نیز سهم عمده ای در تعیین قیمت و کیفیت آن دارد. 

ادامه مطلب راهنمای خرید بدلیجات 

بهمن اصغرپور