زیورآلات و جواهرات خاص

خرید زیورآلات و بدلیجات

زیورآلات و جواهرات خاص

خرید زیورآلات و بدلیجات

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

۲۵فروردين

یکی از موثرترین اعضای بدن که تاثیر به سزایی در تیپ و ظاهر شما دارد مو می باشد. به عقیده بعضی از روانشناسان از تیپ و ظاهر هر فرد می توان به ویژگی های شخصیتی ان پی برد. بی شک استفاده از مدل موی جدید می تواند احساس تغییر را در هرفردی برانگیزد و نقطه ای برای یک تغییر و تحول شخصیتی باشد در مقالات گذشته در مورد “انتخاب بهترین مدل کوتاهی مو متناسب با فرم صورت شما” بحث کردیم. در این مقاله سعی داریم تا مدل های مو مردانه سال 2020 را باهم بررسی کنیم و ویژگی های هر کدام را برشماریم.

مدل مو مردانه کوتاه سال 2020

بر اساس سالیان قبل که عمدتا از مدل موهای بلند استفاده می کردند امروز مدل مو کوتاه مردانه از محبوبیت بالایی برخوردار است و با هر تیپ و استایل پوششی متناسب می باشد. در این بخش قصد داریم تا مدل مو مردانه کوتاه سال 2020 را باهم بررسی کنیم.

قسمت زیرین کوتاه و قسمت بالا بلند

بسیاری از مردان این مدل مو را دوست دارند و در آن قسمت های کناری سر به صورت خیلی کوتاه در می آید و در قسمت های بالایی سر از مدل های مختلف که دارای پیچ و تاب هستند استفاده می شود.

مدل مو مردانه 2020

قسمت پایین کم و بالا به صورت برسی

برای داشتن ظاهری مرتب و صیقلی شما می توانید از این مدل مو استفاده کنید به صورت که این مدل مناسب انواع موها می باشد و بر حجم کم و تمیزی تمرکز دارد.

مدل موی مردانه 2020

مدل برسی زاویه دار تیز

در این مدل مو قسمت بالایی و بافت موی شما کمتر است و حجم کمی را دارا می باشد. اگر به دنبال موی کوتاه و شیک هستید قطعا یکی از مدل های مناسب می تواند مدل برسی زاویه دار تیز  باشد.

مدل مو مردانه سال 99

قسمت پایین کن و بالا متوسط

این مدل را می توان یک حالت ایده آل و مطلوب برای موهای پرپشت و ضخیم دانست به صورتی که در آن قسمت های پایین و روی گوش به صورت کم می باشد و قسمت های بالایی دارای حالت موج دار و راه راه می باشد.

مدل های مو مردانه 2020

مدل موی دنباله دار و برس پشتی

 

ادامه مطلب 

مدل مو مردانه سال 2020

بهمن اصغرپور
۲۲فروردين
بهمن اصغرپور